14 oktober 2012

BORTENFOR ORDENE

Det beste mennesket i livet sier jeg må fortsette skrive.
Ta det helt ut, dra et sted, konsentrere meg.
Du har stort potensiale , sier han.
 Millioner paradigmer, fantastiske ord. 
Tror på meg, styrker egoet mitt ;
Mange andre vakre ord jeg bærer med meg som mine.
Han er så generøs, bare er slik.
Jeg unner ham alt.
Raust og med kjærlighet.
 
Ikke å vite hvorfor, men likevel vite at det er det eneste meningsbærende for eget liv er ...
bortenfor ordene.
Bare den som må skrive skjønner...
Å skrive er det eneste jeg vil, men kanskje det eneste jeg absolutt ikke kan!
 
Synnøve Sætrum
 


2 kommentarer:

  1. Skrivesperre for tiden... Hold ut! Er det en ting jeg er sikker på så er det at du kan skrive.... Ambisjonene dine er en annen sak. De må du nok hamle opp med sjøl.
    Stå på. Ikke gi deg. Beundrende hilsen fra meg
    :-)

    SvarSlett