18 oktober 2011

EN REJSE I EN REJSE I EN REJSE


Inden i min ene rejse er der en anden
inden i den en tredje
inden i den ogsåvidere
Jeg rejste til Vestindien i november
og rejser tilbage til Danmark i april
men først rejser jeg en mindre tur
hjem til Hjortekær i marts
hvorfra jeg først skal til Jylland en uge
og derfra en uge til Reukjavik
hvorfra jeg foretager mindre rejser
til Akureyri og Vestmannaøerne
så tilbage til Reykjavik
derfra tilbage til Jylland
og tilbage til Hjortekær
derfra til Vestindien
for så at rejse derfra i april
så jeg rejser i en rejse i en rejse
og en dag i Reykjavik
i midten af alle disse rejser i rejser
rejser jeg i tanker og følelser
til dig min fjerne elskede
målet for min rejse i min rejse i min rejse i min rejse
imin rejse.på min rejse.

Benny Andersen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar