07 juni 2012

ÆRLIG TALT...

Har det noen gang gått rolig for seg der krybbene er tomme? Jeg bare spør siden mediene bruker litt tid på opphetet debatt i Hellas. Helt forståelig for meg. Mange vanlige grekere har enorme problemer så det synes ikke så underlig at ytterfløyene i det politiske landskapet tørner sammen. Polarisering er ikke unikt når statskassa er i ferd med å tømmes. Landet går konkurs snart ser det ut til. Mange har ingen steder å gå, eller bo eller jobbe. Samtidig 'hyler' bankfolk og deres like om at den lille kvinne og mann skal betale regninga. Ikke rart folk blir varme i hodet. Nei, ærlig talt. Jeg synes ikke det!

Synnøve Sætrum

3 kommentarer:

  1. Går ut fra du ikke har konvertert og blitt for kvinnemishandling likevel? Ville vært veldig ulikt deg tror jeg. Selv om jeg ikke kjenner deg så leser jeg ordene og linjene og alt i mellom.
    Digger Ytringsstedet. Når kommer det forresten et nytt reisebrev fra Hellas. Øyhopping igjen snart? Tenker du savner strendene nå jeg. Veldig rart du ikke har vært avgårde en tur allerede, men for så vidt skjønner jeg jo du ikke er krøsus med uførepensjonist. Beklager, tok litt av. Kos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, takk skal du ha,og du har helt rett.
      Mvh
      Synnøve

      Slett
    2. Glemte vise ansikt, så det kommer her :-)

      Slett