18 februar 2011

Når høna blir klukk...



Når ei høne blir klukk da er det liksom ingen tvil om hvilken sak som gjelder?
Hun bruser med fjærene og blir både hørt og sett.
Han(en) driver samme spillet kontinuerlig, har jeg latt meg fortelle av dem som har greie på slikt... 
 Det der med brusefjør og sånn. "Show-off "heter det på godt norsk..  ;-) 
Spørsmålet er bare om det alltid tjener hensikten?
Som her om dagen da jeg mildt avviste en brusende kar her i cyberspacen for et veldig godt stykke tilbake i tid (mens jeg enda trodde noe var mulig å finne på nettet).
Han hadde foreslått å vise meg både det ene og andre på Msn eller Skype.
"Har du wbcamera så skal du få se..."
"Nei, jeg har ikke det".
Og, så mange slags takk for akkurat det sier nå jeg da.
Passet fikk jeg påskrevet med:
"You are very sick, baby"...
"Moroklumpen" var ute og bruste med fjærene igjen... ;-)
 Den som snakker får svar på tiltale heter det, og den som leter skal finne.
Den som taler for sølv, den som tauser får gull.
Eller?
Handler dette om å være rett på sak, eller handler det mer om å ha forstått sakens sentrum?
Orkanens øye liksom?
Som sagt her i går var det vel:
Nettdating er ei utfordring og vel så det.
Ikke skal man kødde med brusende haner heller ser det ut til,
om man ikke ekstremt unntaksvis er helt "klukk" da.

Ha god helg.

Synnøve Sætrum


9 kommentarer:

  1. He he he. Du er nå ganske morsom her uti kryptikken din. Måtte det bli en skikkelig klok en på deg!

    SvarSlett
  2. Lekkert broderi!! :-))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg kunne nesten ha brodert det sjæl... :-)

      Slett
  3. litt av noen høns det der

    SvarSlett
    Svar
    1. Flotte og rett til sakens kjerne.. ;-))

      Slett
  4. He he... visste ikke det var sånn jentutten egentlig tenkte. Artig vinkling

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, og hvem som egentlig tenker hva får vel bli opp til hver enkelt jentutt, ikke sant?

      Slett